Hoe is het mogelijk, dat het Forum voor Democratie is gelukt om in Almere een (FvD-)basisschool te (her)openen!

De basisschool, “De Renaissanceschool” genaamd, opent in augustus a.s. de deuren. Zelfs met financiering van de overheid!!!???
Dat dit kan, ligt dat aan de uitvoering door het ministerie van Onderwijs van de (geldende, democratische) regels???
Als het aan mij had gelegen – “Gelukkig is dat niet zo.”, hoor ik FvD-oprichter Thierry Baudet roepen – dan voldoet deze school echt NIET aan de eisen, omdat:
Extreemrechtse ideeën/ organisaties, en (nota bene) een school/opleiding voor de ontwikkeling van een FvD–zuil, horen NIET in Nederland thuis!
Nergens trouwens! Omdat:
Omdat het ronduit vreselijk is te constateren dat dit blijkbaar zomaar kan en mag in Nederland.

