Een FvD-basisschool opent, mede van mijn centen?


Hoe kan het zo zijn, dat het Forum voor Democratie (FvD) is gelukt om in Almere een (FvD-)basisschool te (her)openen!

De basisschool, “De Renaissanceschool” genaamd, in Almere, opent in augustus a.s., en zelfs: mét financiering van de overheid!!!???

Dat dit kan, zal liggen aan de (juiste) uitvoering door het ministerie van Onderwijs van de (hier geldende, democratische) regels!!!???

Als het aan mij ligt – “Gelukkig niet.”, hoor ik FvD-oprichter Thierry Baudet zeggen – dan voldoet deze school NIET aan de wettelijke eisen.

Extreemrechtse ideeën/ organisaties, en nota bene een school/opleiding voor de ontwikkeling van een (FvD-) zuil, horen NIET in Nederland thuis.

Het is ronduit vreselijk te moeten constateren dat dit zomaar kan en mag in Nederland.