Mark Kelly heeft zich in 2019 aangemeld om als kandidaat voor de Democratische Partij deel te nemen aan de speciale Senaatsverkiezing in de staat Arizona in 2020. Dit las ik onlangs ergens.
Op 2 december 2020 werd hij in die staat als senator beëdigd. In november 2022 werd hij – bij tussentijdse verkiezingen – herkozen.
Is hij dan (eindelijk) dé persoon die het aandurft om het tegen “Trump en zijn bende” op te nemen?
Dat zou echt fantastisch zijn !!!