Hoe is dit in vredesnaam mogelijk kunnen worden? Hoe kan het zijn, dat het Forum voor Democratie (FvD) is gelukt om in Almere een (FvD-)basisschool te (her)openen!
De basisschool, “De Renaissanceschool“, in Almere opent in augustus a.s., en mét financiering van de overheid!
Dat dit kan, zal moeten liggen aan de juiste uitvoering door het ministerie van Onderwijs van de democratische regels!?
Als het aan mij zou liggen – “Gelukkig niet.”, hoor ik FvD-oprichter Thierry Baudet zeggen – dan voldoet deze school echt NIET aan de eisen. Extreemrechtse ideeën/ organisaties, en daarbij ook een school/ opleiding, voor de ontwikkeling van een (FvD-) “zuil”, horen NIET in een democratisch land thuis.
Het is ronduit vreselijk dat dit mogelijk wordt.
En met mijn (belasting)centen nog wel!